Körde 15-03 igår med humlan.

Humlan = Renault Traffic. Humlor kan inte flyga egentligen men det vet de inte om därför flyger de. Renault kan inte gå framåt men det vet den inte om därför gör den det ändå. Fast egentligen är det Humlan2 vi kör nu, Fred tog ju död på den första.

Fick en hämtning ute i Kungsgården i natt, kommer fram och där står det en tjej med massa väskor. Innan vi kan åka måste hon hitta på sina nycklar så hon går ner på baksidan för att leta. Dörren till huset är öppen och jag står kvar där uppe för att hjälpa henne med väskorna sen när hon kommer tillbaka. Helt plötsligt kommer det en man inne från huset, helt spritt språngande naken! Han kliver ut på bron, alltså fortfarande helt naken utan att ens försöka skyla sig på nåt sätt, tar dörren, går in och stänger den efter sig. Först stirrade jag, sen visste jag inte vart jag skulle titta, sen kunde jag knappt hålla mig för skratt. Sen gick jag helt enkelt och satte mig i bilen och väntade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0