Jag är så kass!

Idag skulle jag städa klart och sen hinna stryka vitt i två omgångar på väggen. På förmiddagen var jag hos mormor och morfar, det ingick i planeringen. Fick ett mess av Hanna som frågade om jag ville åka o bada, va grymt sugen men kände ändå att jag booorde verkligen bli klar här hemma. Min semester är ju strax slut och jag jobbar min första dag på söndag. Är ju iofs ledig mån-tis men på måndag blir det ut på havet med lite släkt vid bra väder och jag kommer knappast orka nåt efter det. Jag började iaf plocka lite, hade lite shoppingkassar och annat innanför dörren som jag gick igenom men sen, sen kom jag på att jag absolut inte har nåt att ta på mig i morgon. Kan ju ta samma kläder som förra helgen men hur tråkigt är inte det då!?! Insåg även att jag knappt har nåt att dricka i morgon, så hoppar in i jeepen (Micke har lånat aygon för att åka till Karlstad, jag fick hans jeep medans) och drar iväg till köpis! Varmt som satan är det och AC-n funkar inte. Hade Nicco med mig så var tvungen att hitta en skuggig plats och gjorde en riktig felparkering, tur det inte finns p-vakter i Valbo. Det var ju varmt ändå i bilen så stressade in, skulle bara på Gina och H&M.
Nu när jag shoppat klart har jag ändå inget att ha på mig i morgon, det blev en helt vanlig lila T-shirt och en lång vanlig tunika på Gina, inget att ha på fest. Den långa tunikan blir dessutom jättesnygg under min långa höstkofta. Hamnade inne på Lindex också och hittade en vinterjacka, en röd, sååå snygg! Så i morgon kan jag ju sitta där med min tunika under min mysiga kofta eller i min toksnygga vinterjacka, nykter dessutom eftersom jag inte hann in på systemet. Det går bra nu, verkligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0