Härliga måndag!

Sista veckan på semstern och nu är det hårdbantning som gäller, ska faktiskt bli skönt. Jag mår inte hundra bra när jag missköter maten men det har varit så mycket utflykter hit och dit så har inte fått till det alls. Den här veckan borde dock bli lugn och nu MÅSTE jag dessutom ta tag i det. Den 18 augusti åker jag ner till Sabbatsbergs sjukhus i Stockholm på bedömning för bukplastik. Blir det nej där lär jag betala själv eller strunta i det. Vikten ska helst vara normal enligt BMI vilket betyder 70 kg för mig. Dagens vikt är 74,4 så det är en liten bit kvar. Jag vet dock folk som fått godkänt trots att det fattats nåt kilo. Dessutom ska det hänga ett visst antal cm, har hört att det som gäller för vart landsting är 3cm (har även hört 4 och 5cm!). Jag har mycket hud över absolut, men det hänger liksom inte rakt ner eller hur man ska säga så jag ligger väldigt på gränsen. Eftersom jag gått upp i vikt de senaste veckorna har jag dessutom fyllt ut huden lite och den hänger inte lika mycket som förut, vägde t. ex. 69,6 kg första dagen på semestern.

Men nu ska jag åka och bada med Micke, blir väl Tönnebro så jag kan ha Nicco med mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0