Borde sova

Det är så varmt i lägenheten och öppnar jag balkongdörren har jag fullt med mygg här inne.

Jag har iaf äntligen bytt mobil, köpte en av brorsan som han vann i en pokerturnering. Rätt snygg och jag kan lägga in massa låtar på den, ska prova det nu =)

Sitter och kollar på en riktigt kass film som skulle vara en LA-motsvarighet till Sex and the city. Haha, det är den icke, ICKE! Grymt skum film, kassa skådespelare, kass dialog men en massa sexscener =)   Young, single & angry heter den, hoppas jag aldrig blir så desperat!

På söndag jobbar jag mitt första pass efter semester, skulle ju egentligen inte börjat förrän på måndag med det var 15-24 på söndag eller börja 5.30 på måndag som gällde. Jag är ju inte direkt nån morgonmänniska och dessutom blir jag ledig måndag-tisdag sen. Då SKA jag måla min vägg om jag inte lyckas med det redan i morgon och på lördag. Nu har jag köpt allt, färg och rollers. Ska bara städa ordentligt först, och ta en före-bild. Måste ha kvar ett bevis på att jag faktiskt haft en chockturkos vägg =)

Har faktiskt inget alls att skriva idag egentligen. Har funderat länge på en grej jag måste få ur mig men var inte på humör för det idag. Bara ältar gammalt och jag tror att det skulle vara bra att skriva ner det, förhoppningsvis gör det att jag tänker mindre efteråt. Var Lotta som gav mig idén när hon berättade att hon skrev av sig ibland. Nån annan dag som sagt.



Jag idag, fy fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0